Palveleminen on kunnia-asiamme 

Täs­sä suh­tees­sa olem­me van­han­ai­kai­sia. Itse­pal­ve­lu lisään­tyy ympä­ril­läm­me. Monet valit­ta­vat huo­nos­ta pal­ve­lu­ko­ke­muk­ses­ta. Jois­sa­kin yri­tyk­sis­sä työn­te­ki­jät ja työ­nan­ta­jat jakaan­tu­vat eri lei­rei­hin tais­te­le­maan toi­si­aan vas­taan oikeuk­sien­sa puo­les­ta. Hyvän pal­ve­lun tuo­ma ilo on monen mie­les­tä yhä harvinaisempaa. 

Me haluam­me nos­taa huo­mion eri­tyi­ses­ti hyvän pal­ve­lua­sen­teen tuo­maan iloon sil­le joka pal­ve­lee. Me uskom­me, että täs­sä on kei­no lisä­tä omaa työ­viih­ty­vyyt­tä. Kai­kil­la meil­lä ei ole mah­dol­li­suut­ta teh­dä kova­palk­kais­ta unel­ma­duu­nia ylim­mäs­sä ker­rok­ses­sa meri­nä­kö­alal­la, mut­ta omaa työ­viih­ty­vyyt­tä voi yrit­tää paran­taa. Toi­saal­ta moni, joka saa­vut­taa unel­ma­työn, huo­maa myö­hem­min hai­kai­le­van­sa jota­kin muu­ta. Tämä ei ole vää­rin, mut­ta inhimillistä.

Me uskom­me, että tyy­ty­väi­syys työ­hön ja sii­tä saa­ta­va ilo on yhtä pal­jon kiin­ni ihmi­ses­tä itses­tään, kuin ulkoi­sis­ta olo­suh­teis­ta. Molem­pien pitää olla kun­nos­sa. Aika moni meis­tä tie­tää sen fii­lik­sen, kun sul­kee työ­pai­kan oven tie­täen, että on päi­vän töi­den lisäk­si saa­nut vaik­ka sii­vot­tua työ­pis­teen oikein hyvin, jot­ta seu­raa­va voi ilah­tua. Tai sen tun­teen kun on keit­tä­nyt kah­vit seu­raa­vaa var­ten tau­ko­huo­nee­seen. Tai sen kun on tan­kan­nut fir­man auton, jot­ta seu­raa­va voi kii­rees­sä läh­teä suo­raan koh­tee­seen. Tätä on pal­ve­le­mi­sen ilo!

Me haluam­me lisä­tä pal­ve­lual­tis­ta asen­net­ta Duu­ri-tii­min kai­kil­la tasoil­la. Rek­ry­toi­jat pyr­ki­vät haas­tat­te­lus­sa pal­ve­le­maan työn­ha­ki­jaa kuun­te­le­mal­la huo­lel­la tämän toi­vei­ta ja osaa­mis­ta. Myy­jä pal­ve­lee asia­kas­ta anta­mal­la vain lupauk­sia, jot­ka voim­me lunas­taa. Duu­ri-tii­min joh­to, miet­tii, miten voi­si par­hai­ten pal­vel­la toi­mi­hen­ki­löi­tä ja vuo­kra­työn­te­ki­jöi­tä luo­mal­la hyvin­voin­tia edis­tä­vän työym­pä­ris­tön. Vuo­kra­tuil­ta työn­te­ki­jöil­täm­me odo­tam­me, että asiak­kaan osta­mal­la ajal­la he pal­ve­le­vat asia­kas­ta ole­mal­la ahke­ria koko työ­ajan ja kun­nioit­ta­mal­la työnjohtoa.

Haluam­me nos­taa van­han­ai­kai­sen pal­ve­luk­sen kun­ni­aan. Kyse ei ole imar­te­lus­ta, kumar­te­lus­ta tai pok­ku­roin­nis­ta vaan suo­ra­sel­käi­ses­tä voi­ma­va­ras­ta, joka lisää omaa ja työ­ka­ve­rei­den viihtyvyyttä.

Asiak­kaal­lem­me tar­joam­me pal­ve­lua yhteis­työn alus­ta asti siten, että tar­joam­me sel­keäs­ti mon­ta yhtey­den­ot­to­ka­na­vaa ja heti yhteis­työn alus­ta nime­tyn oman vastuurekrytoijan.

Soita 045 787 67364