Palveleminen on kunnia-asiamme
Tässä suhteessa olemme vanhanaikaisia. Itsepalvelu lisääntyy ympärillämme. Monet valittavat huonosta palvelukokemuksesta. Joissakin yrityksissä työntekijät ja työnantajat jakaantuvat eri leireihin taistelemaan toisiaan vastaan oikeuksiensa puolesta. Hyvän palvelun tuoma ilo on monen mielestä yhä harvinaisempaa.
Me haluamme nostaa huomion erityisesti hyvän palveluasenteen tuomaan iloon sille joka palvelee. Me uskomme, että tässä on keino lisätä omaa työviihtyvyyttä. Kaikilla meillä ei ole mahdollisuutta tehdä kovapalkkaista unelmaduunia ylimmässä kerroksessa merinäköalalla, mutta omaa työviihtyvyyttä voi yrittää parantaa. Toisaalta moni, joka saavuttaa unelmatyön, huomaa myöhemmin haikailevansa jotakin muuta. Tämä ei ole väärin, mutta inhimillistä.
Me uskomme, että tyytyväisyys työhön ja siitä saatava ilo on yhtä paljon kiinni ihmisestä itsestään, kuin ulkoisista olosuhteista. Molempien pitää olla kunnossa. Aika moni meistä tietää sen fiiliksen, kun sulkee työpaikan oven tietäen, että on päivän töiden lisäksi saanut vaikka siivottua työpisteen oikein hyvin, jotta seuraava voi ilahtua. Tai sen tunteen kun on keittänyt kahvit seuraavaa varten taukohuoneeseen. Tai sen kun on tankannut firman auton, jotta seuraava voi kiireessä lähteä suoraan kohteeseen. Tätä on palvelemisen ilo!
Me haluamme lisätä palvelualtista asennetta Duuri-tiimin kaikilla tasoilla. Rekrytoijat pyrkivät haastattelussa palvelemaan työnhakijaa kuuntelemalla huolella tämän toiveita ja osaamista. Myyjä palvelee asiakasta antamalla vain lupauksia, jotka voimme lunastaa. Duuri-tiimin johto, miettii, miten voisi parhaiten palvella toimihenkilöitä ja vuokratyöntekijöitä luomalla hyvinvointia edistävän työympäristön. Vuokratuilta työntekijöiltämme odotamme, että asiakkaan ostamalla ajalla he palvelevat asiakasta olemalla ahkeria koko työajan ja kunnioittamalla työnjohtoa.
Haluamme nostaa vanhanaikaisen palveluksen kunniaan. Kyse ei ole imartelusta, kumartelusta tai pokkuroinnista vaan suoraselkäisestä voimavarasta, joka lisää omaa ja työkavereiden viihtyvyyttä.
Asiakkaallemme tarjoamme palvelua yhteistyön alusta asti siten, että tarjoamme selkeästi monta yhteydenottokanavaa ja heti yhteistyön alusta nimetyn oman vastuurekrytoijan.